04 أبريل, 2019  

لا زالت أزمة الفيديو المسيء والمنسوب للفنانة هالة صدقي تتصاعد بسرعة بالرغم من ان هالة تبرأت منه مباشرة بعد عرضه وقامت بحذفه من حسابها على الانستغرام والابلاغ عن اختراق حسابها، مؤكدة على أن شخص ما قام بتقليد صوتها وفبرك هذا المقطع الذي أحدث ضجة عارمة. 

وأكدت هالة صدقي للصحافة أنها تقدمت ببلاغ لمباحث الانترنت بالفعل، وأخبروها أن الشخص المخترق موجود خارج مصر ولا يمكنهم الوصول إليه. 

برنامج الانسايدر بالعربي تواصل هاتفيا مع الفنانة صدقي التي اوضحت حقيقة الموضوع وقالت: "اللي بيتابع أي بوستاتي على الفيسبوك أو كده على السوشال ميديا عارف إن أنا دايما بفخر إني من الوسط الفني و دايما إن دول أهلي و دول أسرتي و دول اللي إحنا بنقضي مع بعض وقت أطول ما بنقضي مع أهالينا و إن أنا دايما فخورة إن أنا من الوسط الفني ناس كثيرة بيقلك ده شغلي و ده لا، أنا طول عمري بقول إن دول أهلي و دول ناسي ف إزاي أشتم فيهم و بعدين لما انا أشتم فيهم لو هما ناس مش كويسة مهو يبقى أنا كمان لأني أنا منهم ف مش logic". 

فيديو صدقي أحدث ضجة عارمة فور نشره على حسابها على انستقرام، الذي ظهرت فيه بتعليق صوتي وهي تهين العاملين في مسلسلها "بركة"، واصفة إياهم "بالجرابيع والحثالة".

Advertisement


H